Машина в хорошем состоянии, не требует вложений. Движение в основном по трассе. По факту 2 владельца (первый владелец юр. лицо, меняли наименование предприятия, переписывалась по СТС). Коробка не пинается, обслужена. Привод постоянный полный, полностью рабочий. Новый аккумулятор. Вся электроника работает. Новая летняя и зимняя резина (2 месяца эксплуатации). Диски оригинал R18. Состояние салона близко к идеальному. Два комплекта ковриков (зима, лето). Салон кожа. 4 -х зонный климат контроль. В салоне не курили. Премиальная аудио система BOSE. Пневмо подвеска с режимами настройки по высоте. Электропривод багажника. Обслуживалась у дилера, все ТО по своевременно и регламенту. 2 ключа. Реальный пробег. Салон после капитальной химчистки. Постоянно полный привод даёт непревзойдённую устойчивость на дороге. Пневматическая подвеска с большим дорожным просветом, а также увеличенными и защищёнными передними и задними крыльями. По высоте дорожный просвет можно регулировать в четыре этапа, в диапазоне с 142 мм до 206 мм. При увеличении скорости движения высота дорожного просвета автоматически уменьшается, для снижения сопротивления воздуха и устойчивости автомобиля в целом. В целом ощущения от езды как в городе, а особенно по трассе просто великолепные.
Классная тачка Но с текущей стоимостью запчастей и ценами в сервисах - опасный и не предсказуемый вариант…
В целом опасения понятны. Но зато какие эмоции при вождении как по дороге, так и без (всё таки авто представительского класса). А в целом всё обслужено , что надо поменяно, так что машинка очень даже рабочая и за небольшие деньги
0C0 Standard 0FA Standard manufacturing sequence 0G7 tiptronic 0JA Weight category front axle weight range 1 0K0 Without alternative drive system 0M0 Fuel tank 0NA Without nameplate set (without model designation) 0P0 Rear exhaust tailpipe (standard) 0RZ Without ignition/starter switch locking system, without steering lock 0SN Labels/plates in Russian 0TX With floor mats 0U0 Fuel quality 98 RON 0VU Information kit in Russian 0W1 Label for central electric German-speaking countries 0Y3 Cold zones 0YZ Without determination of weight categoryfor rear axle 1A2 Fuel system for SI engine with direct injection (FSI) 1AT Electronic stability control (ESC) 1BY 4-corner air suspension for rough-road version 1D0 Without trailer hitch 1E1 Activated carbon canister 1EY Special identification plate with weight data, but without general operating permit (ROW) 1LL Disk brakes in front 1PA Standard wheel bolts 1QP Special plates/decals/ safety certificates for Russia 1S1 Tool kit and jack 1SB Additional front underbody guard 1T3 First aid kit with warning triangle 1VH Installation parts for six-cylinder engine 1X1 Four wheel drive 1XX Leather-wrapped multifunction sports steering wheel w/ tiptronic 1Z6 Increase in initial standard fuel filling 2C5 Axial and vertical adjustable steering column 2D0 Without cd enhancing underbody panel 2EA Disk brakes in rear 2K0 Standard bumpers 2T5 Without dual-view display 2V5 Fresh air intake system with combinationfilter 2WA Without additional tires 2Z1 Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively 3B4 Child seat anchor for child seat system ISOFIX 3D1 Center console 3F1 Collapsible spare wheel 3FA Without roof insert (standard roof) 3G2 Child seat anchor, front right (ISOFIX) 3GN Variable cargo area 3L3 Manual height adjustment for front seats 3M3 Passenger car design 3NZ Unsplit rear seat bench unsplit, split folding backrest 3S7 Roof rails 3X2 Load-through hatch 3Y3 Roll-up sunshade for rear window and rear side windows 4A3 Seat heater for front seats separately controlled 4D0 Without seat ventilation/massage seat 4E7 Tailgate/trunk lid power closing 4GF Windshield in heat-insulating glass 4K4 Radio remote controlled central locking 4KC Side and rear windows in heat-insulatingglass 4L2 Dimming breakaway interior rearview mirror 4UF Driver and front passenger airbag with front passenger airbag deactivation 4V0 Without front passenger seat control 4X3 Side airbag in front, with curtain airbag 4ZE Black moldings 5C0 Without special body measures 5D1 Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 5J1 Rear spoiler 5K5 Transit coating film with additional transport protection measures 5L0 Without front spoiler 5MG Decorative inserts, burr-walnut 5RU Right exterior mirror: convex (large viewing field) 5SL Left exterior mirror: aspherical 6E3 Center armrest in front 6EP Additional stone guard body covers 6F0 Without decorative films / emblems 6FA Components without special surface appearance 6M1 Tie down straps 6NJ Standard molded headliner 6RB Dashboard and door trim panel multi-piece, single-color, multi-colored 6SS Luggage compartment floor covering 6V1 Rear trim panel (ECE) 6W6 Front license plate carrier 6XD Exterior mirrors, power-adjustable/ heated 6Y2 Speed limiter 7A2 CD changer 7AA Electronic engine immobilizer 7E0 Without heat accumulator/auxiliary heater 7F9 Plastic/leather gearshift knob/handle 7G0 Without preparation for VTS (vehicle tracking system) 7HB Leather variant 1 7JV Vehicle class differentiation 4G0/4G8 7K6 Indirect tire pressure monitoring system 7L8 Start/stop system with regenerative braking 7M9 Scuff plates in door apertures 7MG Emission standard EU5 7P1 Power-adjustable lumbar support in frontseats 7PA Platform group class 1 7T2 Navigation system (LOW) 7W1 With extended safety system (proactive passenger protection system) 7X2 Park distance control in front and rear 7Y0 Without lane change assist 8BP Bi-functional headlamp with gas discharge lamp 8DP Radio "LOW II" 8K1 Separate daytime running lights 8N6 Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 8Q3 Automatic headlight range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 8RY Speakers with BOSE sound 8SK LED tail lamp assembly 8T1 Cruise control system (CCS) 8X1 Headlamp washer system 8Z5 Not hot country 9AQ Air conditioning system plus 9G3 Alternator 120-180 A 9JC Smoker's version 9M0 Without auxiliary heater/fuel-fired parking heater 9P3 Belt control, electric contact in buckle 9Q8 Multi-function display/on-board computer 9R0 Without night vision 9WC Without "Multimedia" in vehicle 9Z0 Operating voltage 12 V 9ZF Mobile phone interface with handsfree set A00 No self-collection A51 Audi AG A8S Standard equipment AQ0 Standard-production quality AV1 Driving on the right B37 Type approval country Russia B4G Component parts set, complying with vehicle type for Russia, various parts C00 Operating permit, initial registration C1Q Alloy wheels 8J x 18 D18 6-cylinder SI engine 3.0 l/228 kW (24V) TFSI, homogeneous base engine is TC6/TE9/TM8 E0A No special edition EA0 Without follow-on warranty EF1 ECO function EP0 Without noise cancellation EW0 Without maintenance contract F0A No special purpose vehicle, standard equipment FA0 Control of series production FC0 Without customized installation FN2 "allroad" version FQ0 Production wheels G1D 7-speed automatic transmission for four-wheel drive GH1 Basic rear differential GZ0 Manually operated doors HF1 Tires 235/55 R18 100Y J2D Battery 380 A (68 Ah) K8D Wagon/Avant KA0 Without camera systems/accident sensors KS0 Without head-up display KT0 Without thermal insulation insert (cup holder) L0L Left-hand drive N5W Seat trim covers in leather NT1 Transit coating (type 2) NY0 Standard battery/alternator capacity PAC PIH PT5 Q1A Standard seats in front QE1 Storage compartment package 1 QF0 Without receiver/telephony (car phone) QK0 Without multifunction camera QQ1 With additional lights (interior lighting) QR8 Without dynamic road sign display QV0 Without TV reception/digital radio reception QW1 Central control unit in front QZ7 Power steering S0C Introductory volume TC6 6-cylinder SI engine 3.0 l unit 06E.C U1A Instrument cluster with km/h speedometer, clock, tachometer, and trip odometer UF7 Electric interface for external use UH2 Parking brake UJ0 Input medium for multimedia V0A Tires without specification of tire brand VC0 Without remote-controlled garage door opener VG6 Type of tire: design 2 YCA
Вы, конечно, всё прям по буклету расписали)) это на форуме и так известно. А вот видео с эндоскопа было бы куда интереснее))
интрига нарастает , прям самому захотелось посмотреть эндоскопию цилиндров. Кстати насчет цены вы не правы, такую машинку хотел уже очень давно, а тут подвернулся случай. Брал машинку с аукциона и получилась относительно не дорого. Вложился конечно в отдельные моменты. А сейчас получил свои эмоции и пришло время получать новые.
А что там смотреть?) Мне казалось, что к такому пробегу эти моторы уже все задранные и нужно гильзовать. Но лучше услышать мнение местных гуру.